Evettt Başlıyoruzzz

Ekolojik Köy hayalim hayli uzun zamandır var. Bu hayal zaman zaman depreşip aklıma girip beni kapitalist modernitenin kıskacından alıp uzaklara götürmek istese de şimdilik pratiğe dökme konusunda büyük sıkıntılarım. Neyse böyle bir başlangıç elbette yapmak istemiyorum. Daha oturaklı ve açıklayıcı bir giriş ile köyüme geri dönüp ekolojik köy kurma hayalimi anlatacağım. Kimse okumasa da yazacağım :). Benim içinde hoş bir deneyim olacak. İlk defa kâr amacı gütmeden bir blog/site yazıyorum :) ee ekolojik köy diyoruz kapitalizmin vahşi kollarına atacak değilim blogumu (her ne kadar dünyanın en kapitalist şirketlerinin biri olan google/blogger aracılığı ile sitemi yayımlasam da.).

Neyse şimdilik bu kadar diyelim. Bir kaç işimi hal ettikten sonra en kısa sürede ufak ufak başlayacağım yazılarıma. Teknik boyutunu da içine alarak güzel yazılara yazmanın düşünü kuruyorum. Şimdilik hoş çakalın (eğer orada bir yerde bu yazıyı okuyan birileri varsa :) ).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ekolojik Köy Fikri İle İlk Tanışmam

Köyümün Elektriği Doğadan